Serviceafspraak aan jouw Superkeuken

Maatregelen RIVM en overheid rondom coronavirus

De service aan jouw keuken vindt, zonder tegenbericht, plaats op de eerder afgesproken datum. De keukenmonteur, of die technische dienst van onze toeleveranciers, zijn uitgebreid door ons geïnformeerd over de maatregelen die we als Superkeukens treffen. Tijdens het onderhoud aan de keuken houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Heb je symptomen of klachten?

Indien je zelf symptomen hebt of thuis in quarantaine zit, willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met je Superkeukens-vestiging, of die van onze toeleveranciers over de service aan jouw Superkeuken. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de het onderhoud van je nieuwe keuken door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de service afhandeling van jouw keuken.

We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd en houden je op de hoogte van eventuele nieuwe berichtgeving. Mocht je na het lezen van dit bericht vragen hebben, neem dan contact op met jouw Superkeukens-vestiging.

Contact opnemen

Contact met jouw Superkeukens vestiging

We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd en houden je op de hoogte van eventuele nieuwe berichtgeving. Mocht je na het lezen van dit bericht vragen hebben, neem dan contact op met jouw Superkeukens-vestiging.