Maatregelen overheid

Binnen Superkeukens nemen we de huidige situatie erg serieus. We nemen dan ook geen onnodige risico’s in het contact dat we met onze klanten hebben. Graag informeren we je wat dit voor effect heeft op de verschillende momenten waarop je met ons in aanraking komt.

Het bezoek aan de winkel

De adviezen vanuit het RIVM en de overheid hebben voor ons de hoogste prioriteit. Dit kan ervoor zorgen dat het winkelbezoek wellicht iets anders verloopt dan je van ons gewend bent. Onze medewerkers zijn uitgebreid geïnformeerd over de maatregelen die we als Superkeukens treffen en de gezondheid van onze bezoekers en medewerkers in de winkel staat dan ook voorop!

Lees hier meer over de maatregelen in onze winkels

De levering en montage van de keuken

De levering van jouw nieuwe keuken vindt, zonder tegenbericht, plaats in de overeengekomen leverweek. Dit houdt in dat ons transportbedrijf op de aan jou gecommuniceerde datum de keukenkasten, werkblad, apparatuur en accessoires komt leveren. Tijdens de levering houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

De montage van jouw nieuwe keuken vindt, zonder tegenbericht, plaats op de datum die door het montagebedrijf met je is afgestemd. Wij werken samen met externe monteurs, die allemaal uitgebreid door ons zijn geïnformeerd over de maatregelen die we als Superkeukens treffen. Tijdens de montage houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Indien je zelf symptomen hebt of thuis in quarantaine zit, willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met je Superkeukens vestiging over de levering van jouw nieuwe keuken. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de levering en/of montage van de nieuwe keuken door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering en montage van jouw keuken.

Heb je een afspraak voor service aan jouw Superkeuken?

De service aan jouw keuken vindt, zonder tegenbericht, plaats op de eerder afgesproken datum. De keukenmonteur, of die technische dienst van onze toeleveranciers, zijn uitgebreid door ons geïnformeerd over de maatregelen die we als Superkeukens treffen. Tijdens het onderhoud aan de keuken houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Indien je zelf symptomen hebt of thuis in quarantaine zit, willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met je Superkeukens vestiging, of die van onze toeleveranciers over de service aan jouw Superkeuken. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de het onderhoud van je nieuwe keuken door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de service afhandeling van jouw keuken.

We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd en houden je op de hoogte van eventuele nieuwe berichtgeving. Mocht je na het lezen van dit bericht vragen hebben, neem dan contact op met jouw Superkeukens vestiging. 

 

Stel je vraag

omtrent Superkeukens en het COVID-19 virus